0 items in het mandje
  • Geen items in het mandje.

Webwinkel vragen

MEEST GESTELDE VRAGEN

Hieronder treft u de vraag en antwoorden aan van de meest gestelde vragen die wij vaak te horen krijgen. Indien u een andere of aanvullende vraag heeft, kunt u deze aan ons doorgeven via de contactpagina. Bellen mag natuurlijk ook, wij staan u graag te woord!

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn afhankelijk van de soort en het aantal bestelde producten uit onze winkel. De hoogte van de verzendkosten krijgt u vóóraf te zien tijdens het bestelproces. U kunt uw bestelling dan ook altijd nog wijzigen of annuleren. Er zijn 3 mogelijke tarieven:

 

Tarief 1 – GRATIS
U heeft in dit geval géén verzendkosten.

 

Tarief 2 – € 6.95
Dit tarief is van toepassing op alle producten welke via de pakketpost worden verzonden.

 

Tarief 2 – € 95,-
Dit tarief is van toepassing op alle producten welke via vrachtpost worden verzonden.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

U kunt op 2 manieren uw bestelling betalen!
De beschikbare mogelijkheid is afhankelijk van de gekozen verzendoptie.

 

1 – Veilig en online via uw eigen bank middels iDEAL
2 – Contant – ( alleen beschikbaar bij afhalen )

Ik ben niet tevreden, hoe kan ik het terugsturen en krijg ik mijn geld terug?

U kunt binnen 14 dagen zonder opgave van reden het door u bestelde artikel aan ons terug sturen. Voorwaarde is wel dat deze ongeopend en onbeschadigd door ons wordt ontvangen. Het totaalbedrag (exclusief verzendkosten) zal vervolgens binnen 14 dagen door ons worden terug gestort op uw rekening.

 

LET OP!
Zorg dat u uw verzendbewijs goed bewaard!
Zonder geldig verzendbewijs kunt u geen aanspraak maken op teruggave indien uw pakket bijvoorbeeld kwijt raakt tijdens de verzending.